čtvrtek 15. prosince 2011

Jaká byla moje první pracovní zkušenost?

Jaká byla moje první pracovní zkušenost v zahraničí? Kvůli čemu jsem se nakonec přestěhovala do Francie? No věřte mi, že to nebylo nic extra. Spíše taková dobře placená brigáda. Jelikož jsem byla dost mladá, vůbec mi to nevadilo :-). Spíše naopak, radost ze mě sršela. Víte co to bylo za práci, kvůli které jsem se stěhovala až do Francie? Jako Au pair opravdu ne... Do Francie jsem jela na zkušenou jako letuška :-).

Hledali pohledné dívky mezi 20 až 30 lety s dobrou znalostí angličtiny. Žádné viditelné tetování, bez dětí, výška 162 cm minimálně, maximálně 214 cm. To vše s podpatky. Původní kontrakt byl na 2 roky. Firma to byla solidní, protože za mě odváděla všechny pojištění a poplatky. Takže se mi z platu nic dalšího neodečítalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat